Infraestructures

Els hotelers de Lloret veuen urgent el ramal de la C-32

Defensen la necessitat de la infraestructura arran de les crítiques de partits i entitats del territori, i demanen que l'obra comenci al més aviat possible

El gremi d'hotelers de Lloret de Mar va pronunciar-se clarament dijous en defensa de la construcció del ramal de la C-32 de Blanes a Lloret, en resposta a les veus crítiques que han sorgit des que es va presentar el projecte. El gremi, que reclama que les obres comencin al més aviat possible, considera que l'execució del ramal d'accés a l'autopista “és indispensable per millorar la connectivitat del municipi i afavorir la modernització de la seva oferta turística”. Pels hotelers, “es tracta d'una infraestructura que obrirà noves oportunitats d'ampliar el ventall de propostes turístiques”. Els hotelers han emès aquest comunicat després que s'han alçat veus contràries a l'execució del ramal que n'han qüestionat la necessitat, com les de l'entitat ecologista SOS Lloret i el grup d'ICV-EUiA.

Segons Enric Dotras, president del gremi d'hostaleria, “el ramal és una reivindicació històrica, de fa més de 15 anys”. “La majoria d'empresaris, d'entitats i de la ciutadania de Lloret el considerem indispensable.” L'entitat gremial, que agrupa més de cent establiments, entre hotels, apartaments turístics i càmpings, assegura que “la prolongació de la C-32 és clau per afavorir l'atracció d'inversions empresarials, atraure públic d'altres grans esdeveniments del país i millorar la posició del municipi per ser la seu de nous equipaments culturals i esportius i d'esdeveniments”.

Dotras considera que “el ramal no és l'únic factor per renovar el model turístic, d'acord amb el que s'estableix en el pla operatiu per a la reconversió turística de la destinació recentment aprovat, però sí que té una gran rellevància per assentar les bases que permetran sobrepassar l'estacionalitat turística”.

Sobre la inquietud mediambiental per aquesta obra, el president del Gremi d'Hostaleria de Lloret de Mar, Enric Dotras, exposa que el projecte definitiu “recull les mesures, esmenes i totes les al·legacions que s'han presentat durant la tramitació del projecte durant els darrers 15 anys” i considera que el projecte actual redueix al mínim possible l'impacte visual del traçat i mostra una clara sensibilitat respecte l'entorn natural”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona