Nou servei d'atenció als turistes per WhatsApp, a Lloret
Donarà resposta a les consultes en català, castellà, anglès i francès
Lloret Turisme va activar ahir al matí el nou servei d'atenció al visitant a través de l'aplicació de missatgeria instantània WhatsApp, al qual es pot accedir a través del número de mòbil 618 263 898. Després de tenir el servei en proves durant les últimes setmanes, ahir es va estrenar oficialment el servei, que donarà resposta a les consultes dels visitants en quatre idiomes com a mínim: català, castellà, anglès i francès. L'horari d'aquest servei serà de 10 h a 13 h i de 16 h a 18 h durant tot l'any. El visitant de Lloret trobarà tant a les oficines de turisme com en altres elements d'interès turístic com el Museu del Mar, Can Saragossa o el cementiri modernista un cartell que l'informarà sobre aquest nou servei i com pot contactar amb les oficines de turisme. A més, s'inclourà informació a totes les publicacions que edita Lloret Turisme, com per exemple el mapa oficial.