Infraestructures i serveis

CONSELL COMARCAL

La mediació resol el 71% dels casos de Consum

El 71% de les reclamacions fetes a l'oficina de comarcal de Consum de la Selva han estat resoltes per mediació, segons informa el Consell. Aquest és el balanç inclòs en la memòria del 2016. Segons el conseller de Consum, Martí Nogué (MES-IdSelva), “el nivell de resolució de les reclamacions és elevat; en el 71% hi ha hagut mediació i la resta s'ha arxivat”. L'oficina va atendre 1.502 persones.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona