Urbanisme

Barcelona crearà una superilla a Horta per reduir 3.000 vehicles

S’invertiran 1,8 milions a donar prioritat als vianants al nucli antic del barri

L’Ajuntament de Barcelona continua amb la implantació del programa de superilles, i el nucli antic d’Horta se sumarà als barris del Poblenou, Sant Antoni i les Corts en el guany d’espais per a vianants.

L’Ajuntament de Barcelona començarà aquest mes d’octubre les obres que serviran per racionalitzar el trànsit al carrer Fulton i després al gener serà el torn del carrer Horta. Aquests treballs tindran un cost de 365.000 euros i suposaran la creació d’una plataforma única, amb prioritat per a vianants.

Els vehicles no hi podran estacionar, tot i que hi haurà una zona de càrrega i descàrrega. El mes de febrer que ve s’haurà d’abordar la transformació del carrer Feliu i Codina entre els carrers Chapí i Eduard Toda, i entre aquest segon i el carrer Vent.

El cost de la intervenció serà d’1,3 milions d’euros. Aquesta actuació servirà per reduir el pas a Horta d’uns 3.000 vehicles diaris.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona