Turisme
Torroella se “submergeix” en la promoció
Campanya turística en línia amb dos capbussadors de protagonistes
L'Ajuntament de Torroella de Montgrí ha iniciat una campanya intensiva de promoció turística en línia, sota el lema de Submergeix-te, que vol reforçar la projecció de l'àmplia varietat d'atractius que ofereix la destinació Torroella-l'Estartit-illes Medes en àmbits com ara la cultura, el comerç, la gastronomia, el patrimoni i la natura, a banda dels ja més coneguts relacionats amb la platja i les activitats nàutiques.
La creativitat de la campanya, desenvolupada per l'empresa La Perruquera, gira a l'entorn de la figura d'una parella de submarinistes. A partir d'aquest concepte s'han desenvolupat diferents imatges promocionals on es podran veure els submarinistes en un ampli ventall de situacions fora del seu context habitual i gaudint dels atractius turístics del municipi: visitant un museu, fent senderisme, comprant a les botigues de proximitat o al mercat setmanal, anant en bicicleta, fent un vermut a la plaça de la Vila... Un dels principals objectius de la campanya és incidir en la captació de públic estranger de França, el Regne Unit i els països nòrdics, i també el visitant sènior, majors de 50 anys. Curiosament –i molt oportunament–, ara fa uns dies es fa fer viral una foto d'un submarinista al castell del Montgrí.