Arts escèniques

L’APUNT

De quin color és la pell de Déu?

Un col·lectiu d’actors i actrius negres denuncien que els han tornat a fer invisibles a Àngels a Amèrica perquè no s’ha contractat un actor negre en el paper de Belize, com especifica Tony Kushner. Tenen el dret de reclamar més espai perquè aflori la diversitat del carrer als escenaris, que com altres fets (tap generacional, poca presència de les artistes en direccions...) estan generant un debat necessari. Però el teatre és la capacitat d’interpretar més enllà del color de la pell. Perquè fer-ho, en la majoria dels casos, els estigmatitza més: un esclau, un negre, una serventa, una dominicana, són tòpics que cal expulsar pel bé de la normalització. L’art s’atreveix a superar l’edat, el gènere... sinó potser seria justícia sociològica, però no teatre. Volem més casos com el de Babou Cham fent de Manelic!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Mario, Llull i el manuscrit Voynich

Liliana Torres
Directora de cinema

“Les mamíferes no tenim l’instint de ser mares”

Barcelona
Crítica

Les tres vides d’una cantant llegendària

ARTS EN VIU

Una funambulista creuarà la plaça Margarida Xirgu per inaugurar el Circ d’Ara Mateix

BARCELONA

Cines que no són ‘només un cinema’

Barcelona

El cinema comercial no remunta

Barcelona

El cinema (d'autor) es fa veure

Barcelona / Los Angeles
Cinema

Belén Rueda i J.A. Bayona animen la recta final del BCN Film Fest

Barcelona
‘thriller’

Un altre líder suec pacifista amb un final tràgic