L’Olotx2 i la botiga al carrer omplen Olot de visitants
La coincidència de les dues campanyes per primera vegada converteix la ciutat en un poderós pol d’atracció de públic
Tots dues propostes es clouen avui amb un concert de FunKids
La coincidència volgudament buscada de la celebració de la botiga al carrer de la Unió de Botiguers d’Olot i l’Olotx2 –la campanya dos per un en restaurants i hotels i de promocions en activitats i comerços– va animar i omplir de gent, ahir, els carrers del centre de la ciutat. I no només els botiguers van contribuir a aquesta animació traient els articles rebaixats fora dels seus establiments i oferint promocions de l’Olotx2. Amb el lema “Fil musical”, set conjunts musicals de diferents formats van amenitzar durant tot el dia la passejada i les compres dels visitants. Estaven distribuïts en diversos escenaris a les places del centre de la ciutat. Hi van actuar grups com ara Monique Makon & The Soul Titoo’s, els trencadors The Artichokes, Lil Rússia, Núria Duran, Patrycia, Raquel Luá i Lídia Mora & Ruselito.
L’Olotx2 el va encetar el conegut humorista Peyu amb el seu espectacle En Peyu i en Dani, un monòleg en què va repassar en clau d’humor diversos personatges interactuant amb el seu tècnic de so i llum. En l’àmbit dels espectacles, el clou avui el grup FunKids amb una proposta familiar a l’entorn de la música funky.
A més, durant tot el dia, tretze empreses del sector turístic van oferir activitats també en el marc de la campanya dos per un. Es podia escollir entre una passejada en poni pel volcà Croscat, una ruta en carruatge per la fageda d’en Jordà, diverses rutes en bicicleta elèctrica, una visita a la granja ATO Natural del mas La Coromina, una visita guiada a l’església parroquial de Sant Esteve o bé visionar alguna de les pel·lícules del cicle de cinema de muntanya Visc entre muntanyes.
Avui, hi torna a haver botiga al carrer i les últimes hores de la campanya Olotx2. Respecte a la jornada d’ahir, tant el president dels botiguers, Jordi Rovira, com el regidor de Promoció Econòmica, en van fer una valoració molt positiva, el primer del nivell de vendes i el segon, de l’afluència de públic.