La Borsa
Més valors
Economia

Girona ja disposa del nou model d’oficina del BBVA

És la setena que obre a Catalunya i es caracteritza per espais més oberts i dotats de tecnologies avançades

El BBVA ha obert a la plaça del Marquès de Camps de Girona la seva primera oficina a la demarcació amb el nou model, que es caracteritza per espais més oberts, la incorporació de tecnologies avançades i la potenciació del tracte personal. És la setena oficina d’aquest tipus que obre a Catalunya i la primera a les comarques gironines, on el BBVA té un total de 54 oficines i 125.000 clients.

El que el BBVA anomena centre de banca de clients es caracteritz a per ser un espai més lluminós i transparent, de gairebé 2.000 m², dels quals un miler són accessibles al client. La nova oficina està en marxa des de passat Setmana Santa, quan es van acabar les reformes, i disposa de caixers automàtics, sis sales de reunions per realitzar trobades entre clients i gestors personals, una sala informal per reunions de menys privacitat i un gestor de benvinguda, de manera que quan el client entra a l’oficina ja se’l dirigeix cap a la zona que cal. En una de les plantes superiors hi ha una zona independent no accessible al client en el qual hi ha els gestors d’atenció remota –un servei que va en augment–, els de banca privada, banca personal i pimes.

Gestors personals

Segons explica el director territorial del BBVA a Catalunya, Xavier Llinares, una de les prioritats del nou model és l’aproximació al client, ja sigui facilitant les consultes i oferint un millor servei dins un context de canvi cultural en l’entitat i en el qual les tecnologies hi són molt presents. Així, per exemple, la figura del gestor personal agafa cada cop més protagonisme, explica el director de zona, Quim Soler. Un gestor a la mateixa oficina de Girona que pot atendre tant personalment com a distància, per telèfon o xat, per exemple, i amb el qual es pot concertar hora prèvia si convé. “Els clients estan molt agraïts per l’optimització del temps”, afirma Gina Bachs, la directora del centre de banca de clients del BBVA a Girona. que explica que d’ençà del començament de l’any estan creixent pel que fa al nombre de clients. De fet, arreu de l’Estat, el 25% dels clients ja es donen d’alta a través dels canals digitals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Ajuts europeus del programa Leader per a les empreses cerdanes

Puigcerdà
TONI GARCIA
MEMBRE DE LA JUNTA D’APARTAMENTS TURÍSTICS ASSOCIACIÓ (ATA)

“Valorem el fet que Tossa ens hagi demanat ajuda”

GIRONA

Posar fi als locals buits, una de les noves fites per a la Cambra de Sant Feliu

SANT FELIU DE GUÍXOLS

L’Ajuntament completa les polítiques d’ocupació obrint Can Nyera d’Olot

Olot

Foment calcula en 10.000 milions la inversió pendent

Barcelona

La fira del bestiar de Sant Lluc d’Olot incorpora els productes elaborats

Olot

La multinacional xinesa Jade Bird tria Barcelona per la seva primera seu europea

Barcelona

Salaris i preus

Catedràtic d’estructura econòmica IQS School of Management / @sninobecerra

Transformant una organització en tres mesos

Catedràtic de la UPF i degà de la UPF Barcelona School of Management