Economia

economia

BBVA, premiat per l’estratègia de marca en digitalització

L’estratègia de marca en transformació digital del BBVA ha estat premiada pel club de jurats dels premis Eficàcia 2023, de l’Associació Espanyola d’Anunciants, que també ha reconegut el projecte educatiu Aprenem junts de l’entitat. Després de tres anys com a finalista, el BBVA s’ha imposat enguany a marques de renom com Burger King i Samsung, i ha aconseguit aquest guardó, que dona valor tant a l’esforç en innovació com a l’estratègia de continguts en l’esmentat projecte educatiu. Ara mateix, es tracta de la plataforma educativa més gran, amb més de set milions de subscriptors. Els vídeos del projecte superen els 770 milions de visualitzacions a YouTube, 236 milions a l’Estat, amb Catalunya com el tercer territori amb més visualitzacions, ja que n’ha superat els 11,5 milions. El responsable de desenvolupament de negoci del BBVA a l’Estat, Peio Belausteguigoitia, va declarar durant el lliurament de premis que amb aquestes iniciatives el banc “busca acompanyar les persones i generar un impacte positiu creant oportunitats reals a les seves vides”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’empleat sènior, la resposta a la falta de professionals

Barcelona

Dona i gran, la doble barrera per emprendre

barcelona
Sara de la Rica
Catedràtica d'Economia de la Universitat del País Basc

“La discriminació per edat és un fet provat en el mercat de treball”

barcelona
Mons Badia,
presidenta del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB)

“El respecte pel medi ambient fomenta el creixement econòmic”

Barcelona
ECONOMIA

Puja la despesa dels turistes a les comarques de Barcelona

Barcelona

Canmartex potencia l’R+D en les noves teixidores

Argentona (Maresme)

Ferrimax prepara el talonari i l’organització per créixer

Sant Fost de Campsentelles
economia

El BBVA presenta oficialment l’OPA al Sabadell en les condicions previstes

barcelona
ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

SANTA SUSANNA