Economia

TEcnologia

Els emprenedors doblen l’aposta al MWC, però seguint la pauta del mercat

Els congressistes amb vestit i la seriositat de les trobades de negoci es limiten, fonamentalment, als set primers pavellons del MWC. En el vuitè la cosa canvia. És l’espai dedicat al 4YFN, a l’emprenedoria dels joves talents, acabats de sortir de la universitat o que encara hi estudien, que promocionen les seves idees de negoci a la recerca d’un àngel inversor que els ajudi a tirar-lo endavant. És, doncs, un espai molt més dinàmic i caòtic, amb més ebullició i molts contactes informals, sovint amb pocs més mitjans que la capacitat de convicció personal, per connectar el talent emergent amb els fons d’inversió i accelerar els negocis. Aquesta proposta ja ha complert deu anys i enguany ha doblat l’espai expositiu de la fira, en un clar salt endavant que, no obstant això, no s’allunya gaire de les temàtiques que es fan presents al MWC. Amb 800 expositors i 350 ponents, la salut connectada i la intel·ligència artificial són temes recurrents de les propostes que s’hi presenten, per bé que l’economia i l’abordament de la crisi climàtica també hi són presents. Si el 4YFN està plenament consolidat després de deu anys, enguany ha nascut una iniciativa que aspira a seguir-li les passes: el Talent Arena, un espai dedicat als professionals rere la tecnologia per valorar la formació i el talent digital.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia