Economia

Mango fitxa Gerard Piqué

La marca catalana ha escollit el central del Barça pel seu “èxit i professionalitat”

El futbolista protagonitzarà els anuncis de la companyia de les temporades d'estiu i tardor del 2011

Mango ha fitxat el futbolista Gerard Piqué com a nova imatge de la seva línia masculina ‘H.E. by Mango' per a les temporades primavera-estiu i tardor-hivern del 2011, segons ha informat la multinacional catalana en un comunicat.

La companyia catalana ha escollit el central del Barça pel seu “èxit i professionalitat, en sintonia amb la marca”.

Segons Mango, Piqué, nascut a Barcelona el 1987, encarna a la perfecció el tipus d'home que la marca vol vestir: “jove, amb personalitat, desimbolt i amb un estil propi”.

‘H.E. by Mango' es va crear el 2008 per oferir una línia masculina actual i moderna, amb un estil basat en actualitzar els clàssics donant-los el toc just de moda i adaptant les tendències a un estil fàcil, del dia a dia i urbà.

Amb aquesta col·laboració, la firma s'acosta cada vegada més a l'estratègia, que -des dels seus inicis- va apostar per cares conegudes perquè protagonitzessin les seves campanyes publicitàries.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
ECONOMIA

Diputació i Cecot renoven el programa per garantir el relleu d’empreses en actiu

Terrassa

L’operador Jet2holidays creix un 20% a l’aeroport de Girona

vilobí d’onyar
Economia

Collboni diu que “s’activaran totes les palanques” per evitar els efectes de la massificació turística

Barcelona
Economia

El Port de Barcelona busca aliances amb el Quebec

Barcelona
turisme

Cardona s’incorpora a la ruta de productors de sal europeus

CARDONA
TURISME

L’hotel Sa Punta es modernitza i explora allargar temporades

BEGUR

El preu s’encén i s’apaga

Barcelona
Anna Colomer
Coach i experta en dinàmiques d’alt impacte

“L’impacte emocional de caminar sobre vidres i brases transforma”

Barcelona
Informació especial

Windforce 3D apropa la impressió 3D a les activitats més industrials