VIlamalla

Miquel Alimentació Grup fitxa el director de màrqueting de Frudesa

Miquel Alimentació Grup ha incorporat Alain Carrasco Barber com a director de màrqueting de l'empresa, segons va informar ahir l'empresa en un comunicat. Abans d'entrar a treballar a Miquel Alimentació, Alain Carrasco exercia la funció de director de màrqueting de Frudesa. Anteriorment havia ocupat llocs directius a El Pozo, Juver i Panama Jack, entre altres empreses de l'Estat i multinacionals de gran consum. Alain Carrasco, de 39 anys, és llicenciat en econòmiques i empresarials i té un ampli coneixement de les àrees de gestió i de màrqueting. Miquel Alimentació, amb seu a Vilamalla, té un volum de negoci previst per aquest any de 1.088 milions d'euros, i té una àmplia xarxa de distribució a l'engròs i de supermercats a tot l'Estat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva