El lector escriu

A Anglès ens apugen els impostos

Hem vist que, en diferents poblacions de la nostra província, la tendència sobre els impostos és de congelar-los, fins i tot d’abaixar-los. Malauradament, a Anglès la tendència és inversa. L’actual equip de govern, entre d’altres, apujarà l’IBI, la llar d’infants, les activitats esportives... Les puges oscil·laran entre el 3% i el 30%, fins i tot. Des de PAU (Per Anglès Units) entenem que, per les circumstàncies greus i tan difícils que estem passant, no són moments de demanar més sacrificis al nostre poble, ja que n’ha hagut de fer molts. Val a dir també que a moltes famílies els costa moltíssim arribar a finals de mes, i més quan a molts se’ls congela el sou. Això no pot ser! És molt perjudicial i crea indefensió en la ciutadania.

PAU demanarem a l’equip de govern que s’ho repensi, tot buscant alternatives, com podrien ser un millor control de les despeses, de noves planificacions o bé d’altres relacionades amb les diferents regidories.

Esperem que les al·legacions que presentarem les tinguin ben presents en prendre les decisions.

Anglès (Selva)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]