El lector escriu

Vagues mal enteses

Cada vegada que hi ha una vaga, com la de l’altre dia amb els busos, els perjudicats són sempre els usuaris del servei. A part de ser una gran injustícia per a l’usuari, dubto molt de la seva efectivitat, ja que l’únic que aconsegueixen és sortir als diaris i que els usuaris es recordin de tots els avantpassats dels conductors. Crec que seria molt més efectiu per aconseguir les seves reivindicacions perjudicar l’empresa. Com? Doncs per exemple deixant pujar gratuïtament tots els usuaris al bus mentre duri la vaga, que, llavors sí, podria ser indefinida. Segur que l’empresa reaccionaria molt més ràpid, a part que tindrien la simpatia i el suport de tots els usuaris. Penseu-vos-ho per a la propera vaga.

Mataró (Maresme)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia