Opinió

El voraviu

Falta un boig com Milei

Privatitzar la propaganda pública estalviaria més de 3.000 milions l’any

Tinc molt poca informació i coneixement sobre l’Argentina i, en conseqüència, no tinc cap opinió sòlida formada sobre aquest país i el que hi ha passat en les eleccions. Tothom insinua, però ningú diu obertament que els argentins han embogit. Ja se sap! La voluntat del poble és sagrada! Però tots conclouen que han votat un boig. Diuen que Javier Milei, el president electe, és un boig. No ho sé. Repeteixo que no tinc gaire més domini de la situació que el de l’acudit del rus: molts russos a Rússia! Doncs això! Em moc en aquest tros! Molts argentins a l’Argentina! El que m’ha cridat l’atenció, però, és que, en les primeres entrevistes com a electe, del primer que hagi parlat és de la privatització de la televisió i la ràdio públiques. No sé què més vindrà, però aquesta bogeria de Milei la signo. És aquí (a Catalunya i a Espanya) que fa falta un boig amb el cap clar i el pols ferm per posar fi a tant d’aparell de propaganda que patim i paguem. RTVE. 3Cat i totes les autonòmiques. Una munió de municipals. Un raig continu de llocs web, pòdcasts i canals de vídeo. Desconec el pa que hi donen i com se’ls gasten a l’Argentina, ja ho he dit. Però aquí aniria més que bé, per a les butxaques i per als cervells, que un boig desmantellés tots els serveis de propaganda. Cada dia que passa resulta més espectacular veure la xarxa clientelista que és en realitat allò que venen com un servei públic. Parlem de més de 3.000 milions d’euros l’any.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.