Política

Barnés ja és oficialment el candidat d’ERC a Riudellots

Reivindica la necessitat d’una bona gestió administrativa a la seva presentació oficial com alcaldable

Lluís Barnés ja és oficialment el candidat d’ERC a les municipals 2023. En un acte celebrat ahir i que va comptar amb la presència del diputat al Parlament de Catalunya, Jordi Orobitg; el director dels serveis territorials de Cultura a Girona, Josep Calataiud; i del president de la Federació comarcal d’ERC de la Selva, Albert Sanz, Barnés va exposar la seva voluntat de liderar el canvi a Riudellots de la Selva: “Tenim un somni, retornar Riudellots de la Selva a la gent. Volem un ajuntament amable que pensi en les persones, obert i transparent”.

Barnés també va reiterar que “volem una vida de poble i un poble amb vida”. En el seu discurs, l’actual regidor del municipi es va mostrar ferm i convençut del treball realitzat fins ara i va agrair a tots els companys i companyes que l’han ajudat a tirar endavant el projecte d’ERC a Riudellots: “Hem fet bona feina a l’oposició, i això la gent ho té present. Ara toca governar per poder transformar. Riudellots necessita un govern local de persones amb experiència, preparades i compromeses, que sigui una garantia de bona gestió”.

Així mateix, el candidat va remarcar la importància de formar un equip de govern pròxim i empàtic: “Un govern municipal necessita de persones amb experiència, preparades i compromeses, i l’equip d’ERC a Riudellots té aquestes qualitats”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

ERC d’Olot s’obre a parlar amb Junts davant la “indefinició” del PSC

olot
societat

Impuls a la “comissaria virtual” dels Mossos i reforç contra la ciberdelinqüència

barcelona
Xile
La nova arquitectura institucional

Una segona oportunitat

Buenos Aires
eleccions generals

Montse Bassa vol repetir com a cap de llista d’ERC al Congrés, pendent de Puig

GIRONA
manresa

Junts s’ofereix a ERC per compartir a mitges el govern

MANRESA
Lloret de Mar

Alcaldia pel PSC a Lloret, amb Junts i En Comú Podem

lloret de mar
Sant Feliu de Guíxols

Acció desesperada de la resta de grups per barrar el pas a TotsxSF

sant feliu de guixols
Olot

ERC s’obre a parlar amb Junts davant la “indefinició” del PSC, a Olot

Olot
Altafulla

L’EINA-ERC i Junts es repartiran l’alcaldia entre tres persones

ALTAFULLA