Política

El PSC de Blanes vol més recursos per a seguretat

El seu alcaldable, Jordi Hernández, considera “vital” un increment de la plantilla de la policia local

El PSC de Blanes ha demanat a l’equip de govern local més recursos per a millorar la seguretat al municipi, després de saber-se que els fets delictius s’hi han incrementat un 18 % en un any. “Augmentar els recursos en seguretat és bàsic, no només en forma d’incorporacions de nous agents, sinó per adquirir nou material i nou equipament perquè la policia pugui fer millor la seva tasca i per implementar un nou pla de prevenció que permeti una millor coordinació i eficàcia” ha afirmat el cap de llista dels socialistes a les eleccions municipals, Jordi Hernández.

En concret, l’alcaldable del PSC considera “vital” incrementar la plantilla de la policia entre vuit i deu agents. Això, junt amb la creació de programes preventius -diu Hernández- s’impedirà que l’índex de delinqüència a Blanes segueixi augmentant. Una altra mesura que proposen els socialistes és una reubicació de les càmeres de vigilància perquè siguin més efectives.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Senegal

Quinze morts en les protestes per la condemna al líder de l’oposició

Dakar

ERC aprova el reglament intern per conformar les llistes del 23-J

barcelona

Aragonès veu “difícil” fer una llista conjunta al Senat

barcelona

Cipriano Martos ja descansa al seu poble natal

barcelona

La CUP d’Olot diu que està treballant per un canvi de govern

Olot
política

“La Paeria té molts conflictes judicials oberts. Vull passar pàgina i que els projectes tirin endavant”

lleida
política

“Socialistes i independentistes m’han fet un préstec de confiança i s’espera molt de mi: no tinc excuses”

badalona
ESTATS UNITS

Els EUA eviten entrar en suspensió de pagaments

BARCELONA
POLÍTICA

Mutis de Borràs sobre el relleu a la presidència, que el PSC també vol

BARCELONA