Política

Sergi Brull torna a ser el candidat de Junts de Pals

L’actual regidor del govern municipal considera que cal incrementar les partides de manteniment del poble

Sergi Brull repetirà de cap de llista de Som Poble- Junts de Pals a les eleccions municipals. En la presentació de la candidatura, que va comptar amb l’assistència de l’exconseller Jaume Giró, l’alcaldable ha fet balanç de la feina feta durant aquest mandat (Junts governa amb ERC) i ha traçat les principals línies programàtiques. Per Brull, la feina d’aquests quatre anys ha estat positiva, especialment -ha dit- en els àmbits de la promoció del municipi, el turisme de qualitat, el foment de l’esport, la dinamització cultural i les polítiques socials, incrementades a causa de la pandèmia i la posterior crisi econòmica. En termes d’inversions i infraestructures, ha destacar, entre altres qüestions, “la rehabilitació integral de Ca la Pruna, l’execució de dues fases d’obres del Mas Tomasí i l’aprovació de la darrera part d’aquest projecte i que resoldrà finalment la recepció d’aquesta urbanització”.

Quant al programa electoral, el candidat de Junts ha apuntat que “cal incrementar les partides per al manteniment del poble, la conservació i millora dels espais municipals, treballar per convertir Ràdio Liberty en un punt d’interès municipal, o estudiar els usos del nucli històric per mirar de posar ordre i gestionar millor la interacció dels residents amb el gran nombre de visitants que hi ha”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
estat espanyol

El Suprem obliga Eroski a indemnitzar Cristina Cifuentes per la filtració del vídeo de les cremes

barcelona
regne unit

El Regne Unit acusa Rússia de ciberespionatge a polítics i mitjans britànics

barcelona
POLÍTICA

Mor als 79 anys l’històric alcalde de Vilaür Narcís Sabrí

Iceta deixa l’acte de diputat per ser ambaixador de la Unesco

Barcelona
POlÍTICA

Bagué (Junts) pregunta per l’incident amb guardies civils a Sant Climent Sescebes

MADRID

Podem replica Sumar: “Qui hauria de deixar l’acta són els que menteixen”

barcelona
rússia

Rússia convoca eleccions presidencials per al 17 de març de 2024

barcelona
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

El Senat dels EUA bloqueja l’ajuda financera a Ucraïna

barcelona

Sánchez creu que el PP hauria aprovat l’amnistia si hagués pogut pactar amb Junts

barcelona