Successos

Un ferit greu a la variant de Banyoles de la C-66

Dos ferits –un de greu i un altre de menys greu– va ser el resultat d’un accident de trànsit que es va produir ahir a la tarda, pels volts de les sis, a la variant de Banyoles de la C-66, a l’altura de l’abocador comarcal de Puigpalter. En l’accident s’hi van veure involucrats dos camions i un turisme.

Al lloc dels fets s’hi van desplaçar cinc dotacions dels bombers (el parc de Banyoles és molt a la vora d’aquest punt de la variant) així com patrulles dels Mossos d’Esquadra i d’assistència sanitària. A causa de l’accident es van produir retencions a la variant, fins que els Mossos van desviar el trànsit per l’antiga C-150 que creua Porqueres i Banyoles. Aquest tram de la C-66 és procliu a accidents. Per aquest motiu aviat es reformarà, posant-hi barreres entre els carrils i ampliant la calçada en alguns punts.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.