Administracions

La Sindicatura qüestiona els comptes de Besalú

La Sindicatura de Comptes ha detectat una diferència de 467.000 euros en negatiu entre el romanent de tresoreria del 2018 declarat per l’Ajuntament de Besalú i el romanent calculat per la mateixa Sindicatura. Un informe d’aquest ens conclou que el consistori va tancar aquell exercici amb un romanent negatiu de 592.000 euros, mentre que la Sindicatura el situa en 1,05 milions negatius, segons informa l’ACN. Entre altres raons, la diferència està –diu la Sindicatura– en la sobrevaloració de quantitats pendents de cobrar. A tall de recomanació, l’ens fiscalitzador diu que l’Ajuntament hauria de revisar els serveis que presta i els seus preus.

“Ens ajuda a millorar”

L’alcalde, Lluís Guinó, va puntualitzar ahir que estava d’acord amb la major part del contingut de l’informe i que la discrepància es limitava en l’apartat dels cobraments pendents. “En qualsevol cas, l’informe ens ajuda a millorar aspectes de caràcter tècnic”, va manifestar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Vistiplau de la CHE al reg de supervivència del juny al Canal d’Urgell i al Segarra Garrigues

barcelona

Justícia i Pau denuncia discriminació bancària cap als immigrants

barcelona

La Fundació Bofill urgeix el govern a fer polítiques de foment de la lectura

barcelona
SOCIETAT

Mor Lluís Llongueras, el perruquer que es considerava un artista

Aturen un possible atac cibernètic al sector públic català

barcelona

Catalunya, a la cua en comprensió lectora a quart de primària

barcelona

Les pluges del maig només han fet créixer els pantans un 1%

barcelona
SOCIETAT

Mor Enric Casi, antic director general de Mango i mà dreta d’Isak Andic

Infermeres de primària alerten del risc del consum de vapejadors entre els nens

barcelona