Infraestructures i serveis

infraestructures

Renfe licita per més de 17 milions les obres de la base de manteniment a l’estació de Ripoll

Permetrà fer reparacions i revisions als trens de l’R3 i entrarà en servei el segon semestre del 2024

Renfe ha licitat per més de 17 milions d’euros les obres de construcció de la futura base de manteniment que entrarà en funcionament el segon semestre del 2024. Inclòs en el Pla de Tallers de Renfe, el de Ripoll servirà per fer reparacions i revisions de curt abast als trens que circulin per l’R3. Concretament, disposarà de 2 llocs de manteniment per a unitats de 200 m i 4 vies operatives de taller que oferiran 8 llocs d’estacionament de 100 m. Segons Renfe, la nova base “permetrà dur a terme reparacions i revisions de curt abast als trens sense necessitat de retorn a la seva base principal, reduint així les incidències del servei a Rodalies i els temps d’entrada i sortida dels vehicles al taller”.

Els treballs també inclouen la modificació i nou enclavament electrònic de l’actual estació de Ripoll per integrar i automatitzar els accessos a la nova Base de Manteniment i les seves vies operatives.

La línia R3 disposa de via única, cosa que condiciona sensiblement el temps de recorregut pel temps de l’espera per a l’encreuament de trens a les estacions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

societat

Trias i Maragall fan una crida al civisme en la Mercè

barcelona
política

Manifestació del PP a Madrid per avisar que “la Constitució no és moneda de canvi”

barcelona
societat

Greu atropellament d’una dona a la Rambla

barcelona
religió

L’alcalde, 17 regidors i 4 tinents d’alcalde , a la missa de la Mercè

Barcelona
SOCIETAT

Llagostera celebra la Festa de la Mobilitat Sostenible

LLAGOSTERA
societat

Sis joves apunyalats després del concert al Bogatell

barcelona
Jordi Fulcarà

“La societat no és conscient de la tasca que fem des del sector pesquer per retirar plàstics del mar”

Ferran Martínez
PATRÓ MAJOR DE LA CONFRARIA DE BLANES

“El projecte Pesca Neta i les jornades ‘La Mar de Net’ són primordials”

Itàlia
El drama de la migració

No és emergència, és negligència

Roma