Infraestructures i serveis

L’exèrcit desmunta el pont de Montblanc col·locat pels aiguats del 2019

L’exèrcit espanyol ha iniciat aquesta setmana els treballs per retirar el pont provisional del Bolovi a Montblanc, instal·lat l’any 2020 després dels aiguats de l’octubre del 2019. La riuada es va emportar el pont original i la incubadora d’ous Crusvi, que es troba a l’altra banda, va quedar incomunicada. Aquests últims mesos, l’Ajuntament de Montblanc ha construït el pont definitiu que ja es pot utilitzar.

Aquest dimecres, segons explica l’ACN, l’alcalde en funcions de Montblanc, Josep Andreu, s’ha reunit amb el subdelegat del Govern espanyol a Tarragona, Santiago Castellà i, segons aquest, Andreu ha “agraït molt aquesta col·laboració tan efectiva” de l’exèrcit. Andreu ha evitat fer declaracions i la fotografia al costat dels militars. Qui sí que ha comparegut és el regidor d’urbanisme en funcions, Juan Manuel Cabello, que ha donat les gràcies a l’exèrcit “pels serveis prestats”.

D’altra banda, el comandant militar de Barcelona i Tarragona, César de Cea, ha assegurat que aquesta col·laboració “és un exemple d’un recolzament a les autoritats civils amb les capacitats militars”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

PENEDÈS

Buiden piscines per garantir punts d’aigua per als incendis forestals

FONT RUBÍ/MEDIONA
SOCIETAT
Investigació de nous tractaments contra el càncer

Ultrasons, via en estudi

BARCELONA
ibarcelona

La moda d’‘Elle’ retratada per Miralda a París, a La Virreina

Barcelona
ISA DUQUE
PSICÒLOGA I SEXÒLOGA

“Volem acostar el feminisme al jovent des dels seus codis”

El Prat de Llobregat
barcelona

L’alcalde torna a la missa de la Mercè

Barcelona
LA CRÒNICA

Els nens prenen el carrer

Educació

Emocions de cine

Olot
lloret de mar

L’Ajuntament de Lloret fa cas a les demandes del col·lectiu nudista a la cala Sa Boadella

lloret de mar

UB i UAB col·laboraran per formar estudiants de medicina

barcelona