Infraestructures i serveis

Reoberta del tot la Ronda de Dalt de Barcelona després de 9 hores d’alteracions

Un camió incendiat al túnel dels Caçadors ha provocat talls i problemes en la circulació des de bon matí

La Ronda de Dalt de Barcelona ha quedat completament oberta al trànsit a tres quarts de sis de la tarda després de nou hores d’alteració de la circulació a causa de l’incendi d’un camió al túnel dels Caçadors que ha fet que a primera hora del matí calgués tallar-la en ambdós sentits de la marxa.

Segons informa l’ACN, al llarg del matí s’han anat recuperat trams i cap a quarts d’una del migdia ja funcionava en ambdós sentits de la marxa, tot i que al cantó Llobregat restava tallada entre la sortida 1 i l’entrada 3. La infraestructura s’ha pogut reobrir finalment, però els conservadors de la via han indicat que encara queden elements per reparar d’enllumenat o asfalt que s’hauran d’anar recuperant durant els propers dies.

Les mateixes fonts subratllen que mentre no acabin aquestes tasques de recuperació, que es faran de nit per minimitzar l’impacte en els usuaris i que inclouen també la reconstrucció amb formigó d’un mur que s’ha fet malbé, les condicions del túnel seran diferents de les habituals i, que per aquest motiu, s’han establert una sèrie de mesures per garantir la seguretat dels usuaris que transitin per aquesta via.

D’aquesta manera, es limitarà la velocitat al túnel a 40 quilòmetres per hora, caldrà dur els fars encesos de manera obligatòria i estarà prohibit fer avançaments a l’interior.

L’Ajuntament de Barcelona avisa que durant els propers dies la capacitat d’aquesta entrada a la ciutat encara no estarà totalment recuperada i per aquest motiu continua recomanant als usuaris que, en la mesura del possible, utilitzin itineraris alternatius com la Ronda Litoral o l’avinguda Meridiana

Els Bombers de Barcelona han destinat deu dotacions a apagar l’incendi del camió de primera hora del matí i han pogut controlar i apagar les flames cap a les nou. El succés no ha causat ferits.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]