Salut

El nombre de grups escolars confinats segueix en descens i ja se situen per sota dels 1.500

Es registren un total de 3.509 positius a les escoles d’arreu de Catalunya en els últims 10 dies

El nombre de grups escolars confinats per un positiu de covid-19 ha baixat fins als 1.458, 113 menys que aquest dilluns.

Segons les dades del departament d’Educació, els grups confinats són el 2,02% del total. Hi ha 34.623 persones confinades, 2.628 menys que en el balanç anterior.

D’aquestes, 32.944 són alumnes, 1.612 docents i personal d’administració i serveis i 67 personal extern. En els darrers deu dies s’han confirmat 3.509 positius, 3.204 entre alumnat, 280 entre docents i personal d’administració i 25 entre personal extern.

Els positius acumulats declarats són 26.842, 174 més que en el balanç anterior. Actualment hi ha quatre centres completament tancats a Catalunya.

Es tracta de l’escola de Les Avellanes-ZER Montsec de les Avellanes i Santa Linya (Noguera); l’escola bressol municipal de Llívia de Lleida (Segrià); la llar d’infants Ding-Dong de Tivissa (Ribera d’Ebre); i l’escola del Montgoi – ZER Poblet de Vilaverd (Conca de Barberà), que se suma aquest dilluns als centres tancats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Les restes s’incineren un cop han fet el seu servei

BARCELONA

Donar el cos: sentir-se útil fins al final

BARCELONA
fira

Comença a Vic, i hi serà fins diumenge, la 27a edició del Mercat Medieval

Barcelona
SOCIETAT

Desconnectar per connectar

Girona
medi ambient

S’eliminen els tractaments aeris amb insecticides a l’arròs i l’olivera

barcelona
SOCIETAT

El tió obre la gana a Girona

Borsa d’empreses de serveis per a la transició energètica
Cerdanya

Borsa d’empreses de serveis per a la transició energètica

Puigcerdà

El Govern inaugura la primera delegació al continent asiàtic, amb seu a Seül

Cubelles

La vaga a l’escola bressol municipal La Draga acumula ja 19 dies

Barcelona