Toni Pons encara el 2022 amb nous projectes a nivell global i sorprenents col·laboracions en les seves col·leccions
a Colòmbia, amb la inauguració de la segona botiga Toni Pons al país.
2021 ha estat un any especial per a Toni Pons. L’empresa ha celebrat el 75 aniversari de la seva fundació. Han passat ¾ de segle des que, el 1946, Antoni Pons Parramón va fundar un petit taller a Osor (Girona). 75 anys en què Toni Pons (ara liderada per la tercera generació) s’ha posicionat com a marca referent en el sector de les espardenyes a nivell internacional, amb presència en més de 4000 punts de venda de 51 països.
Un creixement i una evolució molt positius, que s’han aconseguit gràcies a una clara visió empresarial, amb uns objectius ben definits, i al treball constant d’un equip de professionals apassionats del calçat.
Amb el 2022 acabat d’estrenar, Toni Pons continua plantejant nous reptes i millores en la companyia, per a continuar evolucionant i oferir el millor producte i servei.
Toni Pons incorporarà importants millores en el seu sistema operatiu al llarg d’aquest any. A nivell de digitalització, s’actualitzarà el sistema ERP de l’empresa, incorporant un SAP de moda integral, que permetrà optimitzar els procediments de l’empresa a tots els nivells.
D’altra banda, el centre logístic de Girona, s’està ampliant i actualitzant, per a poder donar cabuda a un major volum d’estoc i optimitzar la gestió d’aquest; a més, al llarg de l’any es realitzarà una instal·lació de plaques solars per a optimitzar l’ús d’energia i seguir així amb el model sostenible de l’ empresa .
El creixement de l’empresa, també es veu reflectit a nivell de producció. El 2022 es preveu la fabricació de més d’1 milió de parells de calçat (entre les temporades d’estiu i hivern). Malgrat aquest creixement, Toni Pons continua apostant per una fabricació de proximitat 100% a Espanya i mantenint sempre els estàndards de qualitat en tots els seus models. A nivell de col·leccions, aquest any Toni Pons presentarà importants novetats en disseny i tendències, a més de sorprenents col·laboracions amb marques i persones amb les quals comparteix gustos i valors .
Pel que fa a l’expansió comercial, el 2022 es preveuen noves obertures de botigues Toni Pons a nivell internacional. Durant el primer trimestre pujaran la persiana dos nous establiments a l’Aràbia Saudita, arribant a un total de 8 botigues Toni Pons al país, i fins a final d’any es preveuen més obertures en països on la marca ja és present i l’entrada de botigues Toni Pons en nous mercats .
El creixement comercial també s’aplica a nivell digital, amb l’entrada de la marca en nous marketplaces a nivell europeu, perquè els clients puguin adquirir les seves Toni Pons amb la màxima facilitat.