Societat

El consell de ministres autoritza la licitació de cinc contractes per a la conservació i explotació de l’AP-2 i l’AP-7

Els contractes tenen un valor conjunt de 541milions d’euros i són per quan finalitzin les concessions el 31 d’agost

El consell de ministres ha autoritzat aquest dimarts la licitació de cinc contractes per a la conservació i explotació de l’AP-2 i l’AP-7 a Catalunya per quan finalitzin les concessions el pròxim 31 d’agost.

A partir d’aquell moment, serà l’Estat qui se’n faci càrrec. El ministeri de Transports contractarà els serveis de conservació i explotació per als cinc sectors de les vies que hi ha a Catalunya per un valor conjunt de 541 milions d’euros.

En total, les autopistes de peatge de l’AP-2 i l’AP-7 sumen 375 quilòmetres, que seran gestionats pel Ministeri dirigit pel socialista José Luis Ábalos.

Els sectors que surten a licitació són a Girona (tram La Jonquera - Vidreres de l’AP-7 amb les àrees de servei de La Jonquera, Empordà i Gironès), a Tarragona (trams de l’AP-2 amb l’àrea de servei de Montblanc i l’AP-7 amb les de Penedès, Medol i Altcamp) i a Lleida (tram de l’AP-2 des del límit amb Osca fins al límit amb la demarcació de Tarragona i les àrees de Lleida i Garrigues).

També dos sectors més a Barcelona de l’AP-7, un que inclou les àrees de servei de La Selva, Montseny i Vallès i un altre que inclou la B-30 i les àrees de servei de Bellaterra i Porta de Barcelona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Interior fa una aposta històrica per reforçar la seguretat pública catalana

medi ambient

La cimera de l’aigua acaba sense acord

societat

Protesta dels sensesostre per reclamar un espai on dormir

GIRONA

“No em vull perdre cap partit; disfruto”

granollers

Tornen els Special Olympics

granollers
VICENÇ LOZANO
PERIODISTA

“Hi ha un complot mundial contra el papa”

barcelona

La cimera de l’aigua acaba sense acord

barcelona

Maçanet de la Selva es dota d’un espai de treball compartit

MAÇANET DE LA SELVA
societat

ERC presenta Marc Calvet com a candidat per les municipals a Torroella i l’Estartit

torroella de montgrí