Societat

societat

Una desena d’AFA denuncien que el Consell Comarcal de l’Alt Empordà els deu 57.030 euros en beques menjador

La situació afecta escoles de Borrassà, Ordis, Lladó, Avinyonet, l’Armentera, Pau, Biure, Llers, Figueres i l’Escala

El Consell Comarcal ho està investigant

Una desena d’Associacions de Famílies d’Alumnes (AFA) i Associacions de Mares i Pares (AMPA) denuncien que el Consell Comarcal de l’Alt Empordà els deu 57.030,35 euros en concepte de beques menjador de les escoles de Borrassà, Ordis, Lladó, Avinyonet de Puigventós, l’Armentera, Pau, Biure, Llers, l’Escala i el Carme Guasch de Figueres, segons informa l’ACN.

Les AFA d’aquests centres, que gestionen de forma indirecte el servei de menjador escolar, tenen contractada una empresa per fer el servei però asseguren que, des del setembre, el Consell no els abona les mensualitat i que el deute s’ha anat acumulant. “L’empresa ho està suportant amb recursos propis”, asseguren en un comunicat

Per la seva part, fonts del Consell Comarcal de l’Alt Empordà asseguren que estan requerint informació a les diferents àrees administratives implicades per saber perquè no s’han abonat els pagaments tot i que fa més d’un mes que estava ordenat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Interior fa una aposta històrica per reforçar la seguretat pública catalana

medi ambient

La cimera de l’aigua acaba sense acord

societat

Protesta dels sensesostre per reclamar un espai on dormir

GIRONA

“No em vull perdre cap partit; disfruto”

granollers

Tornen els Special Olympics

granollers
VICENÇ LOZANO
PERIODISTA

“Hi ha un complot mundial contra el papa”

barcelona

La cimera de l’aigua acaba sense acord

barcelona

Maçanet de la Selva es dota d’un espai de treball compartit

MAÇANET DE LA SELVA
societat

ERC presenta Marc Calvet com a candidat per les municipals a Torroella i l’Estartit

torroella de montgrí