Administracions

Els treballadors del 112 reclamen la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències

Els empleats lamenten que la Generalitat decreti el 100% de serveis mínims en la jornada de vaga

Els treballadors del 112 han reclamat aquest dimecres la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències durant la jornada de vaga que han convocat. Una vaga que a la pràctica no han pogut fer efectiva, després que la Generalitat decretés uns serveis mínims del 100%, situació que han lamentat.

La plantilla s’ha concentrat al matí a les instal·lacions de la Zona Franca de Barcelona i a la tarda ho ha fet a les portes de l’edifici del 112 de Reus.

Sota el lema “salvar vides no és un negoci” han denunciat que el 90% de la plantilla té una jornada reduïda i que les diferents empreses que al llarg dels anys han prestat el servei sempre han buscat obtenir beneficis en detriment dels seus drets i de la qualitat de l’atenció.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Ambient menys càlid

barcelona

Palafrugell Gent Gran va actuar bé davant la Covid

L’escala

El POUM de Figueres dibuixa la traça urbanística per 20 anys

FIGUERES

La superfície cremada ja multiplica per 20 la del 2020

barcelona

La variant d’Olot serà de carril únic, al principi

Olot

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi al Montgrí

Torroella de Montgrí
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Adéu a la calorada

Barcelona
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Últim dia d’ambient canicular

barcelona

Municipis gironins obren refugis per l’onada de calor

vilobí d’onyar