Comença l'obligatorietat de circular pel nou carril de l'A-7 a partir de la Móra en direcció a Tarragona

Des d'ahir, a partir de la rotonda de la Móra i en direcció sud –Tarragona i Castelló, entre altres destinacions–, l'N-340 ja està tallada a causa de les obres del segon cinturó, i és obligatòria la circulació per l'autovia A-7, tot i que només per un carril, ja que l'altre continua tancat. Així, els vehicles que vulguin accedir a les urbanitzacions de Llevant i al centre de la ciutat estrenaran un tram de la nova variant fins a arribar a la sortida del Catllar, on tornaran a enllaçar amb la Nacional, que resta oberta per als veïns. El tram de l'N-340 que transcorre paral·lel a la platja Llarga i als nuclis poblacionals de cala Romana, Boscos i la Savinosa continuarà operatiu entre les rotondes del Catllar i la Móra, per la qual cosa podrà ser utilitzat pels vehicles que es dirigeixen des de Tarragona a Barcelona. La mesura, però, no va provocar incidents ni problemes greus, tot i que la falta d'informació continua sent la principal reclamació. D'altra banda, la subdelegada del govern estatal, Teresa Pallarès, va afirmar que les obres avancen a bon ritme, però que no es fixarà cap més data de final de les obres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona