Infraestructures i serveis

Xuclà pregunta pels diners que costa el retard de l'N-II

El diputat de CiU al Congrés dels Diputats, Jordi Xuclà, ha demanat al govern espanyol, a través d'una pregunta per escrit, la quantitat exacta de la desviació pressupostària i també de terminis que acumula la construcció de l'N-II en el tram entre Caldes de Malavella i Sils. Unes obres que, segons indica, haurien d'haver estat acabades el gener del 2014, segons el contracte de construcció. “Tot sembla indicar que les obres no estaran fins a finals d'aquest any o començament del 2015. Tot i així, ja no ens refiem de cap data que donen i reclamem que se'ns informi de la desviació pressupostària. La mala gestió del govern l'haurem de pagar entre tots els gironins”, ha manifestat el diputat de CiU al Congrés. El termini de les obres al tram que va des de Caldes fins a Sils s'ha ajornat més d'una vegada. Xuclà va ressaltar que, mentre que el Ministeri de Foment no desencalla les obres de l'N-II, ha tret a concurs la construcció d'una autovia a Lugo, per on circulen 3.000 vehicles diaris de mitjana. “No podem fer res més que reiterar la convicció que el govern no vol desdoblar d'un cop l'N-II per on circulen més de 20.000 vehicles cada dia”, hi afegeix. Contràriament al compromís adquirit per la ministra Pastor, el juliol es va acabar sense tenir adjudicades les obres de l'N-II.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona