Administracions

Ajut a Olot a qui no sap fer tràmits electrònics

L’Ajuntament activa el servei de suport telefònic per a les gestions en línia

La tramitació electrònica no només és una tendència a l’alça, sinó que, a més, és una obligació legal, quan es tracta d’administracions públiques. Per avançar en aquesta línia i fomentar-ne l’ús entre els ciutadans que hi tenen més reticències o no estan familiaritzats amb les eines que calen, l’Ajuntament d’Olot ha activat un servei d’atenció telefònica de suport a tothom que no se’n surti. Per posar-se en contacte amb la nova oficina digital d’atenció al ciutadà OAC 360º cal telefonar al 972 279119 o enviar un correu a [email protected]. Els tècnics municipals han detectat la infrautilització de la cartera de tràmits electrònics que es poden fer a través de la seu electrònica al web de l’Ajuntament i, sobretot, molts que s’han deixat a mig fer, la majoria de vegades per petits problemes que se solucionen fàcilment quan es coneixen els procediments.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia