Preocupació pel nou mercat de Tarragona
La coordinadora d'entitats vol més dades sobre el retard de les obres
La Coordinadora d'Entitats del Camp de Tarragona (CECT) ha sol·licitat una reunió urgent amb l'empresa municipal Espimsa, que gestiona els mercats de Tarragona, per tal de rebre més informació sobre el retard en les obres de remodelació del Mercat Central. La coordinadora, que agrupa també diverses associacions comercials de la ciutat, està especialment preocupada per l'afectació que aquest nou endarreriment pugui tenir en les botigues de l'entorn, ja que la inauguració es podria fer com a molt aviat l'any vinent.
Aquesta situació s'ha produït després que el ple municipal bloquegés el concurs per a l'adjudicació del supermercat que es preveu a dins del remodelat mercat. L'empresa escollida havia de fer una aportació econòmica de 6,1 milions que era imprescindible per acabar de pagar l'empresa executora de les obres. El tràmit, però, no va tirar endavant per l'oposició de CiU, el PP i ICV.
El president de la CECT, Àngel Juárez, lamenta que “una obra tan important i que fa tant de temps que hauria d'estar acabada com és el Mercat Central s'aturi ara per motius electoralistes”. La coordinadora vol saber exactament què queda per executar i per què no s'ha respectat el calendari.