Serveis

Indignació entre els usuaris amb Adif i Renfe

Els afectats critiquen la negativa a retornar l'import dels bitllets del TAV

Descontentament i indignació entre els usuaris del TAV, ahir a l'estació de Girona. Perplexitat per haver-se inundat les vies per segona vegada; crítiques per la falta de previsió, i sentiments d'indignació i resignació per la negativa de Renfe a retornar l'import dels bitllets, igual que la primera vegada.

Aquest era el sentiment entre nombrosos passatgers afectats per la interrupció del servei del TAV, a l'estació de Girona. Els afectats van haver d'agafar trens regionals, amb totes les molèsties que els va comportar la interrupció del servei.

Aquest era el cas de Rubén, un passatger que va arribar ahir a Figueres procedent de Madrid amb una hora de retard. A més del retard, diu que va quedar astorat amb l'argument que no es retornaria l'import dels bitllets pel fet de tractar-se d'una “inclemència” meteorològica.

Dues vegades

Per a alguns dels passatgers realment va ploure sobre mullat perquè ja havien patit els efectes de la primera inundació. Aquest va ser el cas d'un usuari francès, que lamentava que després de pagar un bitllet de 180 euros hagués de patir aquest perjudici. “És del tot inadmissible”, assenyalava, i hi afegia que confiava que “algú” assumís responsabilitats perquè això no tornés a passar. Un passatger internacional ho qualificava també d'“inadmissible”. Aquest usuari havia estat afectat per la interrupció del servei el setembre passat per la inundació de les vies i ara li ha tornat a passar el mateix.

A un altre passatger, Josep Maria López, que va afirmar que era “patètic” que en menys de dos mesos l'estació s'hagi tornat a inundar per les fortes pluges, no l'ha afectat tant perquè ha estat previsor i s'ha informat prèviament. López havia d'anar fins a Madrid des de Roses però, veient que el servei ja havia quedat interromput, va trucar ahir al matí a Renfe i el van informar del que havia de fer. Finalment, va agafar el tren regional des de Figueres fins a Girona, on s'havia organitzat un tren que anava directe a Madrid. “Perdo una hora i mitja”, va dir. Aquest usuari, però, no pensa reclamar l'import del bitllet perquè diu que són pocs diners de diferència i que “no val la pena fer una reclamació”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia