David Fernàndez: “Rivera i Camacho van al Parlament un cop cada 15 dies”
El diputat de la CUP assegura que sent “decepció”en alguns aspectes de la quotidianitat a la cambra catalana
Assegura que ha vist “mediocritat, degradació i devaluació” de la política
El diputat de la CUP David Fernàndez ha assegurat sentir “decepció” per alguns aspectes de la quotidianitat del Parlament, en què ha assegurat, per exemple, que hi ha diputats que treballen poc i d'altres que molt. “Rivera i Camacho van un cop cada quinze dies al Parlament”, ha denunciat, tot assegurant també que la feina diària a la cambra catalana fa que tingui bona relació amb alguns diputats. En una entrevista més d'àmbit personal que no polític, Fernàndez ha assegurat que va tenir molt bona relació amb Joan Ignasi Elena i que no l'importaria fer un cafè amb molts dels diputats que hi ha al Parlament, tot i que també ha deixat clar que mai ho faria amb José A, Coto, diputat i president de les Noves Generacions del PP, amb qui sovint manté enfrontaments verbals en els plens del Parlament i també a través de Twitter.
Fernàndez també ha assegurat que en aquests dos anys com a diputat de la CUP també ha “vist molta mediocritat, degradació i devaluació” de la política.
Fernàndez ha assegurat que rep sovint samarretes reivindicatives al Parlament, que després lleueix en els plens, comissions i en actes diversos. De fet, ha assegurat que les guarda al Parlament perquè ja en té més d'un centenar i que no té lloc a l'armari per guardar-les.
Ha tornat a insistir que si la CUP es presenta sense les sigles en una llista unitària de país, opció que defensa el seu partit, tampoc creu que es presenti perquè ha tornat a recordar que l'assemblea de la formació va decidir fa uns anys que la representació dels diputats de la CUP seria només per una legislatura.