La UdG raona la comunicació
El consell assessor del Campus de la Comunicació es reuneix per debatre els canvis que s’estan donant
El nou paradigma de la comunicació, on l’emissor també és el receptor, ha estat un dels punts debatuts a la darrera reunió del consell assessor del Campus de la Comunicació Cultural i Corporativa de la Universitat de Girona (UdG). En aquesta reunió també es va analitzar la necessitat de treballar en la conceptualització de nous perfils professionals, i també de noves competències transversals en el sector. El director científic, Lluís Costa, va presentar el balanç del campus dels darrers mesos, concretat en l’assessorament en les estratègies comunicatives a diverses institucions municipals, la posada en pràctica de diversos projectes a partir del Laboratori d’innovació en nous formats i llenguatges periodístics, fruit del conveni signat entre el Campus i Nació Digital, i també l’acord de col·laboració amb l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC). L’orientació del consell al campus, molt d’acord amb els temps actuals, assenyala la necessitat de formar professionals de la comunicació amb perfils i habilitats plurals, flexibles i dinàmiques, amb competències en comunicació i esperit crític en determinats àmbits, i, per descomptat, amb un sentit ètic i de la responsabilitat.