Comunicació

La graella digital de Catalunya Ràdio continua creixent

+CatRàdio incorpora a partir d’aquest dilluns cinc noves propostes programàtiques que se sumen a la graella existent

En els darrers anys, Catalunya Ràdio està sent un autèntic exemple d’innovació radiofònica i tècnica, atès que l’emissora ha traspassat les ones hertzianes per fer-se un lloc a internet. Aquest dilluns torna a arrencar el dial digital +CatRàdio, amb noves temàtiques, noves idees, nous programes i nous continguts. Fins a un total de cinc nous programes s’incorporen a una graella que es consolida.

El director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo, ha presentat aquest matí, a “El matí de Catalunya Ràdio”, les novetats de +Catràdio. Ha destacat que, malgrat el context polític i econòmic, “la ràdio pública ha d’innovar, arriscar i aportar continguts nous” tant a l’antena com als suports digitals: el web i l’aplicació mòbil.

Gordillo considera +CatRàdio com un “laboratori on es proven nous formats radiofònics que prioritzen les temàtiques d’interès general i és també la plataforma per potenciar el talent intern de l’emissora així com les propostes que sorgeixen dins dels mateixos equips de la ràdio i els nostres col·laboradors”. Hàbits de vida saludable, documental de no ficció, espais vitals, el repte de la maternitat/paternitat, arxiu sonor, emprenedoria, innovació i humor, entre altres temàtiques, conformen l’oferta digital de la segona temporada de +CatRàdio.

Fins a cinc noves propostes s’afegeixen als continguts que els oients tenen a la seva disposició en l’oferta digital. “Sans i estalvis”,un programa presentat per Adam Martín, que tractarà de la necessitat de conjugar una bona alimentació amb l’activitat física.

“Tor, tretze cases i tres morts”, serà la primera radionovel·la de no ficció de Catalunya Ràdio, el periodista Carles Porta torna a la muntanya maleïda després del seu èxit editorial;

“Oxitocina”, amb Montse Barcon i Mireia Izard, explicarà allò que ningú diu a mares i pares abans de serho.

“Perspectiva”, amb Josep Lluís Blázquez, mostrarà les principals tendències i debats en l’arquitectura i l’urbanisme.

;“Dies de ràdio”, amb Santi Carreras, és un calaix que recull documents sonors i gràfics i de vídeos de moments viscuts a l’antena de Catalunya Ràdio, en els seus prop de 35 anys d’història, de consulta per a estudiants i estudiosos i per als oients més fidels de l’emissora.

Dos programes que avui formen part de l’antena tradicional de Catalunya Ràdio han sortit d’aquest entorn d’innovació: “Revolució 4.0”, amb Xantal Llavina, ara a Catalunya Ràdio i amb una comunitat digital molt activa i fidel, i “Entre caixes”, amb Carme Canet i Pep Vila, a iCat, l’emissora musical i cultural del grup de Catalunya Ràdio. Altres exemples de continguts pioners en l’entorn digital són “MeteoMauri”, amb Francesc Mauri, o “L’oficide viure”, amb Gaspar Hernàndez.

Catalunya Ràdio va batre l’octubre de 2017 el rècord històric d’audiència digital, amb 1,3 milions d’usuaris únics a Catalunya i 2,8 milions al conjunt de l’estat aquell mes. Mai fins aleshores una emissora de ràdio a l’estat havia aconseguit superar els 2 milions d’usuaris a internet. Per la seva banda, l’aplicació mòbil ja supera els 220.000 usuaris.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Sanchis demana respecte per TV3 davant les crítiques

Cuní farà la competència a Terribas i a Basté

BARCELONA

Els Lannister regnen

LOS ANGELES

El CAC diu que Preguntes freqüents de TV3 no ha vulnerat el llibre d’estil de la CCMA

Multa de 17.000 euros per les amenaces de Jiménez Losantos contra Alemanya

barcelona

En Temps Real, diumenge 16 de setembre

Barcelona

En Temps Real, dissabte 15 de setembre

Barcelona

En Temps Real, 14 de setembre

BARCELONA

En Temps Real, 13 de setembre

BARCELONA