cultura

cutura

L’editorial Vicens Vives s’obre al llibre infantil

Fins ara l’editorial Vicens Vives s’havia especialitzat únicament en llibres de text i en obres de suport pedagògic. Des d’aquesta tardor, la firma tindrà un nou segell dedicat al públic infantil: VV Kids, amb la qual cosa la casa opta decididament pel paper. Vicens Vives es mostra decebuda per l’aposta que van fer pel llibre digital. La nova operació la justifiquen amb un raonament metafòric. “Als anys vuitanta ningú hauria apostat per comprar una fàbrica de bicicletes, i ara, al segle XXI, és un bon negoci.”

El pla d’actuació és publicar uns 30 títols per Nadal i 30 més per Sant Jordi, per arribar als 120 registres l’any 2018, en què esperen consolidar la marca.

De moment s’aposta per la compra de drets. Més endavant s’optaria també per la producció pròpia. Amb aquesta operació, Vicens Vives tindria una presència a la llibreria que mai ha tingut. L’opció de l’empresa és apostar per la qualitat gràfica i de disseny, però sobretot, segons va dir el gerent de l’empresa, Albert Vicens, “llibres amb cantarella per facilitar la lectura dels pares, que són els que els llegeixen als fills”. Dins de l’oferta en català i castellà hi haurà adaptacions de clàssics, llibres per compartir amb la família, llibres trencaclosques, llibres gegants i curiositats, com ara aprendre ioga a partir d’animals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia