Economia

Campanya de fidelització del mercat del Lleó de Girona

El mercat del Lleó de Girona endega una campanya de promoció i fidelització que inclou premis de 300 euros en vals de compra i bosses de compra des d'avui mateix fins al 15 de gener. Els vals de compra se sortejaran entre els clients que hagin omplert un “passaport saludable” amb les compres fetes en aquestes dates. Per participar-hi, els clients hauran d'omplir el “passaport saludable” amb 30 segells de compra de qualsevol de les parades del mercat. Paral·lelament, vuit personalitats gironines (el cuiner Joan Roca, l'alcaldessa –Marta Madrenas–, el cardiòleg Ramon Brugada, el músic Josep Thió, el programador teatral Salvador Sunyer, l'escriptor Josep Maria Fonalleras, l'actriu Cristina Cervià i el director de Gicor –Tomàs Fajardo) protagonitzen la nova campanya publicitària de promoció del mercat del Lleó. Es podrà veure aquestes persones en diferents situacions dins del mercat. L'objectiu és atreure nous públics que puguin identificar-se amb els personatges que protagonitzen els anuncis, coincidint amb un dels mesos de més activitat comercial al mercat. El mercat té una superfície de 1.712 m² distribuïts entre parades i passadissos i amb un lineal de venda de quasi mig quilòmetre. Hi ha 56 punts de venda d'un ampli assortiment de productes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia