Economia

Amazon anuncia un nou centre d’R+D a Barcelona

Donarà feina a 100 científics i enginyers i estarà operatiu a mitjan 2018

Amazon continua apostant per Catalunya. La multinacional del comerç en línia va anunciar ahir que posarà en marxa un nou centre de recerca i desenvolupament a Barcelona durant la primera meitat del 2018 i que donarà feina a un centenar de científics i enginyers informàtics.

El centre se situarà en concret al districte tecnològic del 22@, al mateix edifici del centre de suport a les pimes que està previst que comenci la seva activitat al principi de l’any que ve i que donarà servei a tot el sud d’Europa. El nou equip del centre de recerca estarà integrat dins l’equip d’aprenentatge automàtic (Machine Learning) de la firma nord-americana, que treballa per extreure automàticament patrons a partir de bases de dades extenses amb l’objectiu de fer prediccions de gran precisió.

El conseller d’Empresa, Santi Vila, ha destacat que l’anunci d’Amazon demostra que el seu interès per Catalunya va més enllà del logístic i ha afegit que és “una mostra més de les capacitats de Catalunya per desenvolupar un sistema tecnològic de primer nivell, atreure inversió estrangera i generar confiança a l’exterior”. En paraules del vicepresident i director general d’Amazon a Espanya i Itàlia, François Nuyts, “Barcelona és la seu ideal per al nou centre de recerca i desenvolupament per l’extensa xarxa d’universitats que té i la qualitat de vida que ofereix la ciutat, que la converteixen en una destinació molt interessant per al talent internacional”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]