Economia

L’app de comerç de la Garrotxa busca un client més jove

L’aplicació que permet acumular descomptes arriba als 7.900 usuaris

En un any i mig ha mogut 3 milions d’euros

Les entitats i institucions responsables de Garrotxa Approp –una aplicació de mòbil per fomentar el consum en els establiments de la comarca– s’han proposat arribar al públic més jove perquè han constatat que la franja d’edat d’entre 18 i 25 anys suposa només el 7% del total d’usuaris. Per mirar d’atreure’ls, els usuaris d’aquelles edats podran participar al llarg del mes de febrer en un sorteig premiat amb una escapada per a dues persones a una ciutat europea a decidir, valorada en 600 euros. Per entrar en el sorteig cal fer com a mínim una compra validada amb l’aplicació, seguir el seu perfil d’Instagram (garrotxa.appop), deixar-hi un comentari en la publicació que tracta del sorteig i etiquetar-hi la persona que l’acompanyaria en el viatge.

Posada en servei el novembre del 2020, quan la pandèmia va obligar a fomentar el consum, Garrotxa Approp s’ha ben consolidat i ja compta amb uns 7.900 usuaris i 93 establiments implicats (des de botigues de roba a restaurants passant per benzineres, llibreries, cinemes o companyies de visites guiades). En encara no dos anys, l’aplicació ha mogut uns 3 milions d’euros. En fer una compra en un dels establiments adherits, a l’usuari li acumulen un 3% de l’import a la seva guardiola i amb els diners que va acumulant pot fer compres en aquell o altres establiments de l’app.

LA XIFRA

7
per cent
dels usuaris de Garrotxa Approp tenen entre 18 i 25 anys


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia