Barça

Bartomeu assegura que el Barça no seria el mateix sense el llegat de Cruyff com a “mestre”

El president del FC Barcelona defineix l'holandès com un “jugador modern i inconformista”

El president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, ha expressat aquest dissabte l'afectació del club per la mort del seu exfutbolista i exentrenador, Johan Cruyff, i ha assegurat que, després de la seva mort, deixa un llarg llegat com a “mestre” sense el qual no seria possible allò que el Barça és actualment.

Després d'uns minuts de silenci a l'espai memorial, Bartomeu ha definit Cruyff com un “jugador modern i inconformista”, que, segons la seva opinió, va revolucionar el món del futbol en general i el món del Barça, en particular. “El que avui dia és el Barça, amb els seus èxits i victòries, no seria possible entendre-ho sense Johan Cruyff”, ha asseverat Bartomeu.

Amb motiu del “moment de dolor” que ha assegurat que sentiran tots els barcelonistes, Bartomeu ha dit que els aficionats seran benvinguts a passar pel memorial, ubicat a la Tribuna del Camp Nou, per fer sentir la calor i estimació.

El club ha obert aquest espai a les 10 hores d'aquest dissabte per commemorar i homenatjar la figura de Cryuff, i romandrà obert a disposició de tots els aficionats fins dimarts.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]