Els missatges de la indústria. Atenció!
Si et diuen que els que tenen un gos tendeixen a tenir menys infarts, potser acabaràs anant a una botiga d’animals. Si et diuen que s’ha comprovat que els que consumeixen un o altre producte dietètic tenen menys problemes de salut, potser acabaràs consumint aquest producte. I si es publica que els que visiten els balnearis no han d’anar tantes vegades al metge, no seria estrany que optessis pels banys medicinals. Això és així. Això pot passar! Però, si en lloc d’arribar-te aquests missatges, t’arriben anuncis més genèrics i no tan interessats, estaràs més ben orientat i prendràs decisions més barates i més ajustades: “Passegi cada dia, acompanyat del seu gos, o del seu veí, o en solitari. Però camini! El moviment és salut. La quietud excessiva perjudica.” “Tant si consumeix productes dietètics com si no, intenti no engreixar-se. Poca quantitat, molta varietat i pocs aliments processats pot ser la solució.” “No es quedi a casa, no s’aïlli, parli amb la gent.” Resumint: si els missatges que t’arriben no són els missatges de la indústria i del negoci, segur que t’organitzaràs millor, perquè visualitzaràs les veritables arrels dels problemes.
Barcelona