El lector escriu

El BBVA i el meu temps

Cada dia que entro a la web del meu banc, el BBVA, per fer qualsevol tipus de gestió, em veig obligat a perdre temps declarant que no vull cookies d’analítica, de publicitat o de personalització (ells calculen que són uns 4 minuts cada vegada). El BBVA té dissenyada la seva web de manera que no registra ni memoritza la teva preferència de no voler aquest tipus de cookies i, per tant, insisteix contínuament i t’ho torna a demanar cada dia que hi entres. Evidentment, això se soluciona el dia que, ja cansat, tries l’opció de permetre les cookies, cosa que fins ara no he fet. Si entro a la web unes deu vegades al mes, això vol dir que perdo 40 minuts cada mes a causa d’aquesta estupidesa.

He dirigit diverses reclamacions en aquest sentit a diferents instàncies del banc: a la meva gestora, al servei d’atenció al client, etc., sense obtenir cap resposta satisfactòria. És evident que el banc, en aquest cas, menysprea les preferències i el temps del client, la qual cosa crec que representa una falta de respecte greu per part seva.

Banyoles (Pla de l’Estany)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia