El lector escriu

Dirigit a l’empresa Prodaisa

Durant les obres que van fer a Quart, la meva dona va tenir un problema amb un tub d’aigua d’alta pressió que hi havia davant del garatge de casa. Quan la meva dona va sortir del garatge, el tub es va desplaçar cap amunt i li va trencar una part del davant del cotxe. Hi havia un operari de l’obra que va veure el contratemps i va dir a la meva dona que truqués a Prodaisa, perquè vingués a veure-ho. Per fer el comunicat del sinistre, va trucar a Prodaisa i encara els estem esperant. Però el més greu és que vaig anar a Prodaisa diverses vegades i mai no vaig poder parlar amb el senyor Adrià. Al final, li vaig enviar una carta i mai m’ha contestat. És de molt mala educació. Algunes persones d’aquesta empresa deixen molt a desitjar cap als clients: la meva companyia d’assegurances ha intentat parlar amb Prodaisa i no contesten. A més, diuen que puc agafar un advocat o procurador, però que, en no haver-hi un part del sinistre, no és viable anar a judici. Amb tot el comentari anterior, no vull dir que Prodaisa sigui una mala empresa. El que passa, com sempre, és que alguns treballadors no estan a l’altura de cara als clients. Si haguessin vingut, no estaríem aquí i la meva dona tindria el cotxe arreglat. Teniu sort que sou un monopoli per a Quart. En cas contrari, em donava de baixa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.