Opinió

L’APUNT

Consum de proximitat

La crida al consum de proximitat es fa més necessària que mai; tant ara, com sobretot després. En l’ara, en aquest present de confinament, en diferents municipis la fruiteria, la carnisseria, la de queviures s’han organitzat per oferir serveis a domicili. Són accions solidàries que fan grans les petites botigues a cinc minuts de casa. Caldrà pensar-hi, en el després, en el qual hi haurà d’haver un canvi d’hàbits com a consumidors, apostant per la proximitat i el seny. Perquè el consum serà vital durant el després i per sobreviure cal pensar en mode local. Llegia una piulada d’una amiga que destinaria els deu euros diaris del trajecte a la feina –fa teletreball– en inversió en cultura i en proximitat: el pa a la fleca i el diari al quiosc. No és tan difícil comprar com s’ha fet sempre.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.