Política

Junts registrarà una esmena a la totalitat al pressupost

Junts per Catalunya registrarà una esmena a la totalitat al pressupost de la Generalitat. Per acord unànime de l’executiva del partit i del grup parlamentari, la formació de Laura Borràs i Jordi Turull decideix impugnar els comptes d’un president, Pere Aragonès, que “ha triat el tripartit”, “ha trencat la majoria del 52%” i “no ha fet cap esforç per mantenir la majoria independentista”, en paraules del president del grup, Albert Batet. “Si hagués tingut amb Junts els gestos que ha tingut amb el PSC encara hi hauria un govern independentista i fort i el pressupost hauria estat aprovat l’1 de gener”, ha resolt Batet, que ha plantejat la impugnació als comptes com una esmena a la totalitat al president.

Malgrat l’esmena a la totalitat, Junts ja treballa en les esmenes a l’articulat en cas que es validi, previsiblement, la tramitació parlamentària del projecte de llei de pressupost.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

JOAN TALARN I GILABERT
PRESIDENT DE LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA (ERC)

“Els ajuts de la Diputació ja no depenen del color polític dels ajuntaments”

lleida

Aragonès demana la fi de la interinitat a la presidència de Parlament

BARCELONA

S’obre la veda per ser cap de llista

Barcelona
conflicte bèl·lic a l’Est d’europa

Detenen el corresponsal a Rússia de ‘The Wall Street Journal’ acusat d’espionatge

Guerra a Europa
Les conseqüències per als civils

Amb la maleta a mà

barcelona

Puigdemont demana al Suprem que anul·li l’ordre de detenció

barcelona
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Els EUA diu que Moscou vol comprar armes a Pionyang a canvi d’aliments

barcelona
Estat espanyol

El president del CGPJ ajorna la decisió sobre la renúncia de la vocal Sáez

barcelona
alemanya

Carles III renova el vincle especial d’amistat entre Londres i Berlín

barcelona