Programació TV3
06.00
Notícies 3/24
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 120'
08.00
Els matins
S'entrevista la ministra Meritxell Batet, cap de llista del PSC a les eleccions del 28-A. A més, es tornen a retransmetre les declaracions dels testimonis en el judici del procés: l'exsecretari de Seguretat del Ministeri de l'Interior, José Antonio Nieto; l'exdelegat del Govern a Catalunya, Enric Millo; el supervisor de l'aplicació de l'article 155, Juan Antonio Puigserver; i el president del Parlament, Roger Torrent. Pel plató del programa també hi passa Luis Calvo, un poeta que acaba de publicar un assaig sobre la militància en l'àmbit públic.
Altres
Durada: 355'
13.55
Telenotícies comarques
Espai dedicat a la informació d'actualitat local.
Informatius
Durada: 35'
14.30
Telenotícies migdia
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 70'
15.40
Cuines
Risotto de bolets
El cuiner Marc Ribas és l'encarregat d'entrar cada dia a casa de la gent amb l'objectiu de contagiar-los la seva passió per la cuina.
Altres
Durada: 20'
16.00
Com si fos ahir
Emissió dels capítols Cap. 325 i Cap. 326.
Sèries
Durada: 60'
17.00
Tot es mou
Magazín d'entreteniment que no perd de vista l'actualitat. Un programa fresc i proper, en què els presentadors s'acosten d'una manera informal i distesa als esdeveniments del dia a dia.
Altres
Durada: 195'
20.15
Està passant
Informatiu satíric que analitza les claus de l'actualitat del dia i en busca la part divertida.
Altres
Durada: 45'
21.00
Telenotícies vespre
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 60'
22.00
Benvinguts a la família
En busca del Leo
Quan l'Àngela i els seus arriben a casa, es troben amb el Marcos esperant-los juntament amb l'Ayla. Ell i la mossa d'esquadra han descobert que el DNI amb què van canviar el testament de l'Eduardo fa temps era fals. Llavors la família ha de trobar el Leo, que és l'únic testimoni del que va passar, abans que ho faci la policia.
Sèries
Durada: 60'
23.00
Al cotxe
Les convidades d'aquesta setmana són tres dones que destaquen en àmbits professionals molt diferents: Thais Villas, Judit Martín i Lolita Bosch.
Altres
Durada: 60'
00.00
Més 324
Espai de debat on es confronten diferents punts de vista sobre temes d'actualitat de Catalunya i del món.
Altres
Durada: 100'
01.40
Gran reserva
Xou: Set de nit
Espai que ofereix una selecció dels millors programes de la història de la cadena.
Altres
Durada: 80'
03.00
Ritmes a l'aula
Arturo Blasco Quartet.
Artistes i grups catalans mostren el seu talent en petites sessions acústiques realitzades en un estudi de gravació.
Altres
Durada: 30'
03.30
Cava de blues
Pere Foved & Friends.
Espai dedicat a les noves creacions d'alguns grups del país que es dediquen a aquest gènere musical, el blues.
Altres
Durada: 45'
04.15
Fusió i swing a l'estudi
Gemini.
Programa dedicat a la fusió i el swing, i per on passen un ampli ventall de músics arrelats a Catalunya.
Altres
Durada: 45'
05.00
Jazz a l'estudi
CSM & Chicuelo.
Espai musical que ofereix l'actualitat del panorama del jazz i les seves variants a Catalunya.
Altres
Durada: 60'