municipal
fira de promoció
Olotx2 tanca la cinquena edició amb ocupació plena i un 10% més de visitants
El regidor de Promoció de la Ciutat vaticina un “bon balanç” del cap de setmana de campanya
La principal afluència va ser dissabte a la tarda
Fins a mitja setmana no podran quantificar exactament quin ha estat l'impacte econòmic de la cinquena edició d'Olotx2, però el regidor de Promoció de la Ciutat, Estanis Vayreda, ja avançava ahir que el balanç de la campanya serà “molt bo” en vista de la gran afluència de gent que va sortir al carrer, sobretot dissabte a la tarda i ahir al matí, a gaudir dels descomptes als comerços i dels espectacles musicals. Una sola dada: ahir al migdia, l'Oficina de Turisme ja havia atès un 10% més de consultes que en la campanya anterior, explicava el regidor, que per les primeres impressions recollides dels restauradors i comerciants augurava l'èxit de la promoció.
“Està sent un cap de setmana molt bo, de moltes vendes i amb unes reserves de restauració i allotjament superiors al 90%”, va detallar Vayreda, que veu confirmada d'aquesta manera la consolidació d'un model de promoció turística que en aquesta ocasió, a més, s'ha potenciat allargant-ne la durada a divendres a la tarda i incorporant-hi més espectacles. “L'any passat, les previsions de mal temps van rebaixar l'ocupació fins al 65 o el 70%”, va recordar Vayreda, però fins i tot sense tenir en compte aquest petit daltabaix confia que l'Olotx2 batrà rècords aquesta edició, sobretot, per l'augment en el nombre de visitants de fora, atrets per l'ampliació de l'oferta.