Crítiques a Educació per l’excés de barracons
La Ustec creu que el departament no ha fet una bona planificació
El sindicat Ustec-STEs dona per fet que el Departament d’Educació no eliminarà ni a curt ni a mitjà termini els mòduls prefabricats de les escoles i els centres públics de la demarcació de Girona. En declaracions recollides per l’ACN, el sindicat va criticar ahir la “mala planificació” del departament els últims deu anys, i va recordar que a les comarques gironines, prop del 30% de centres tenen mòduls prefabricats.
Centenars
Aquest any hi haurà 304 barracons repartits entre les més de 400 escoles i instituts. “El problema és que cal una planificació a deu anys que no es va fer, i que tampoc es fa ara”, lamenta el portaveu de la Ustec a les comarques gironines, Xavier Díez.
D’altra banda, el sindicat va criticar també l’aposta pels instituts escola que fa el Departament d’Educació a les comarques de Girona, una política que considera “un pedaç”.