Salut

L’Hospital del Mar crea una xarxa d’atenció telemàtica per malalts d’ELA davant el coronavirus

Vol seguir atenent els malalts d’arreu de l’Estat i resoldre els dubtes que puguin tenir després d’haver hagut de suspendre les visites mèdiques pel Covid-19

L’equip multidisciplinar de la unitat d’ELA de l’Hospital del Mar ha engegat una iniciativa solidària per atendre de forma telemàtica els dubtes que puguin tenir els malalts d’ELA davant la crisi del coronavirus i la situació d’aïllament derivat de l’estat d’alarma.

A través de la creació d’un perfil de Twitter, la Unitat Funcional de Motoneurona- esclerosi lateral amiotròfica (ELA) vol seguir atenent aquests malats després d’haver hagut d’aturar les consultats pel coronavirus.

La plataforma té com a objectiu oferir aquest servei a tots els malats d’ELA, no només els de l’Hospital del Mar, i també arreu de l’Estat espanyol. Així, ofereixen l’atenció telemàtica a través d’un xat d’skype a aquests malalts que acostumen a tenir problemes respiratoris a causa de la malaltia. També volen resoldre dubtes no només a pacients, sinó també a cuidadors, familiars i equips d’atenció domiciliària.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia